Sprzedaż i obsługa klienta

Szkolenia - Warsztaty - Seminaria - Kursy

Planowane realizacje

listopad 22

Negocjacje dla menedżerów. Jak zwyciężać bez konfliktów? (szkolenie e-learningowe)

22 listopada - 29 listopada
|
570PLN+VAT
Kurs e-learningowy
listopad 23
grudzień 13
styczeń 24

Negocjacje dla menedżerów. Jak zwyciężać bez konfliktów? (szkolenie e-learningowe)

24 stycznia, 2022 - 31 stycznia, 2022
|
570PLN+VAT
Kurs e-learningowy
styczeń 25

Negocjacje dla menedżerów. Jak zwyciężać bez konfliktów? (szkolenie stacjonarne)

25 stycznia, 2022 - 26 stycznia, 2022
|
870PLN + VAT
Warszawa

Szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta

Ostatecznie do tego się sprowadza nasza biznesowa działalność – osoby i firmy muszą kupować nasze produkty i usługi, a nasz długofalowy sukces uzależniony jest w dużej mierze od tego, czy kliencie do nas powracają, czyli od tego czy czują się wystarczająco dobrze przez nas traktowani.

Te dwa zasadnicze hasła – sprzedaż i obsługa klienta – stanowią wyróżnik dla szkoleń przedstawionych poniżej. Stworzyliśmy je z myślą o najważniejszej potrzebie Twojego biznesu – sprzedaży i Twoich klientów.

Zapraszamy do zapoznania się z ich programami. Możesz je traktować jako gotowe produkty do „wzięcia” (terminy realizacji tych szkoleń w trybie otwartym znajdziesz w kalendarium), albo jako punkt wyjścia do opracowania szkolenia z programem maksymalnie dopasowanym do Twoich potrzeb. Zapraszamy! 🙂

Planowane realizacje

listopad 10

Sieci Ethernet

10 listopada - 12 listopada
|
2970PLN + VAT
Warszawa
marzec 09

Sieci Ethernet

9 marca, 2022 - 11 marca, 2022
|
2970PLN + VAT
Warszawa
Maj 11

Sieci Ethernet

11 maja, 2022 - 13 maja, 2022
|
2970PLN + VAT
Warszawa
wrz. 14

Sieci Ethernet

14 września, 2022 - 16 września, 2022
|
2970PLN + VAT
Warszawa

Subskrybuj nasz Newsletter

Otrzymasz dostęp do darmowych materiałów szkoleniowych
i nie przegapisz żadnej z istotnych naszych inicjatyw.