„Efektywna komunikacja – dialog”
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest poprawa umiejętności efektywnej komunikacji.
Uczestnicy
- Menadżerów i kierowników wszystkich szczebli
- Menedżerów projektów
- Osób kluczowych dla realizacji projektów
Korzyści z udziału w szkoleniu
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy:
- zwiększą efektywność pracy swojego zespołu,
- zdobędą praktyczne umiejętności efektywnego komunikowania się między klientami wewnętrznymi firmy,
- nabędą zdolności do naturalnego i skutecznego posługiwania się językiem perswazji w celu uzyskiwania pożądanych rezultatów,
- nabędą umiejętności przyjmowania asertywnej postawy i stylów komunikacji w relacjach wewnętrznych,
- przestaną unikać, lecz zaczną skutecznie radzić sobie w sytuacjach konfliktowych.
Program
- Budowanie efektywnej komunikacji w oparciu o dialog
- Zespół, a grupa; tożsamość zespołu
- Zarządzanie pracą (projektem) i członkami zespołu
- Wspólne pokonywanie problemów
- Metody generowania pomysłów
- Skuteczne przekonywanie innych do swoich racji w oparciu o język perswazji
- Efekt synergii w praktyce
- Komunikacja wewnętrzna
- potrzeba komunikacji interpersonalnej
- rola komunikacji wewnętrznej w oparciu o konkretne przykłady z życia firmy
- specyfika komunikacji między klientami w zależności od różnych elementów cechujących organizację (rodzaj struktury, styl przywództwa, kultura organizacyjna, wielkość i rozproszenie firmy)
- nadawanie i odbieranie efektywnych komunikatów w pionie i w poziomie
- najważniejsze elementy i techniki z obszaru komunikacji werbalnej, niewerbalnej
- konstruktywne zarządzanie relacjami (spotkaniami, zebraniami, sytuacjami negocjacyjnymi) między pracownikami w oparciu o nowoczesne narzędzia prowadzenia pracy zespołowej (metodologia, techniki, postawy, narzędzia moderowania)
- Język perswazji w praktyce
- wprowadzenie do języka perswazji w sprzedaży i efektywnej komunikacji
- praktyczne przykłady (trening sytuacji perswazyjnych) w oparciu o potrzeby uczestników
- magiczne słowa i prawa (zasady) „rządzące” obszarem perswazji
- pozytywne manipulowanie w celu pozyskania zamierzonego efektu w relacji z drugim pracownikiem
Czas trwania
2 dni szkoleniowe
Koszt
1270 PLN + VAT
Metoda prowadzenia
Szkolenie jest prowadzone metodami aktywnymi z wykorzystaniem dynamiki grupy. Klasyczny wykład zastępowany jest w miarę możliwości dyskusją lub rozmową kierowaną, z wykorzystaniem przypadków z bogatego doświadczenia trenerów. Podstawowe metody szkolenia to: wykład, instruktaż, pokaz, prezentacje multimedialne, ćwiczenia, samodzielna praca. Szkolenie prowadzone jest w taki sposób, aby maksymalnie wyuczyć praktycznych umiejętności, możliwych do natychmiastowego zastosowania.
Wersja e-learningowa
Do pobrania
Pobierz: Formularz zgłoszeniowy »
Subskrybuj nasz Newsletter
Otrzymasz dostęp do darmowych materiałów szkoleniowych
i nie przegapisz żadnej z istotnych naszych inicjatyw.