„Instytucjonalny PR
– budowanie wizerunku firmy, urzędu”
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznego PR.
Uczestnicy
- Kadry menadżerskiej średniego i wyższego szczebla
- Osób odpowiedzialnych za PR w firmie
Korzyści z udziału w szkoleniu
Uczestnicy szkolenia posiądą wiedzę i umiejętności w zakresie:
- Zintegrować przesłanie kierowane do wewnątrz i na zewnątrz firmy
- Skutecznie wykorzystywać kluczowe elementy budowania pozytywnego wizerunku firmy
- Skutecznie i z korzyścią komunikować się z mediami
Program
- Metodyka problemu: PR wewnętrzny i zewnętrzny – wzajemne zależności
- Katastrofalne skutki przedwczesnego rozgłosu
- Elementy firmowego zestawu PR
- Co może zbudować korzystny wizerunek instytucji?
- Ochrona opinii firmy
- Tworzenie i upowszechnianie 'image’ instytucji/firmy
- Konieczność testowania, czyli PR-owy skok na „głęboki rynek”
- Ciągłe samodoskonalenie, czyli adoptowanie się do zmian
- Współpraca z mediami- jak uczynić ją efektywną
- Biznesowy savoir-vivre i jego wpływ na postrzeganie firmy
- Praktyka czyni mistrza – tworzenie wizerunku instytucji (warsztaty)
Czas trwania
Koszt
700 PLN + VAT
Metoda prowadzenia
Szkolenie jest prowadzone metodami aktywnymi z wykorzystaniem dynamiki grupy. Klasyczny wykład zastępowany jest w miarę możliwości dyskusją lub rozmową kierowaną, z wykorzystaniem przypadków z bogatego doświadczenia trenerów. Podstawowe metody szkolenia to: wykład, instruktaż, pokaz, prezentacje multimedialne, ćwiczenia, samodzielna praca. Szkolenie prowadzone jest w taki sposób, aby maksymalnie wyuczyć praktycznych umiejętności, możliwych do natychmiastowego zastosowania.
Wersja e-learningowa
Do pobrania
Pobierz: Formularz zgłoszeniowy »
Subskrybuj nasz Newsletter
Otrzymasz dostęp do darmowych materiałów szkoleniowych
i nie przegapisz żadnej z istotnych naszych inicjatyw.