Zaproszenie do udziału w szkoleniu

“Profesjonalna obsługa klienta”

Cel szkolenia
Profesjonalizm mierzy się nie tylko sposobem obsługi przed zakupem (co oczywiste i konieczne), ale również po jego dokonaniu. To sztuka tworzenia w ludziach poczucia, że nie tyle byli, co są twoimi klientami. I że bynajmniej ta rzeczywistość nie jest dla nich przykra.

 

Klienci przychodzą, odchodzą, jedni są zadowoleni i lojalni inni stale szukają lepszych ofert – jak związać z nami naszych Klientów na długie lata? Współpraca z Klientem musi satysfakcjonować obie strony – łatwo powiedzieć, a znacznie trudniej spełnić oczekiwania wymagających Klientów.

Podczas warsztatów uczestnicy doświadczają sytuacji gdy Klienci stają przed wyborem: z którym partnerem podjąć współpracę, do kogo wracać, a kogo omijać szerokim łukiem. Pokazujemy zależności między skutecznością w obsłudze, a osiągniętym zyskiem. Analizujemy aspekty psychologiczne i socjologiczne zachowań Klientów w odpowiednich branżach. Przekazujemy najnowsze wyniki badań pozwalające określić sposoby jak wpłynąć na lojalność Klientów.

Zadowoleni Klienci w istotny sposób wpływają na kształtowanie się pozytywnej opinii o firmie. Dlatego tak ważna jest skuteczność pracowników w zakresie obsługi Klientów.

Uczestnicy
Szkolenie adresowane jest do:

  • Sprzedawcy
  • Menadżerowie sprzedaży
  • Osoby zainteresowane tematyką sprzedaży.

Korzyści z udziału w szkoleniu

WIEM WIĘCEJ – znajomość

  • Psychologicznych i społecznych aspektów zachowań Klientów
  • Zasad zarządzania obsługą Klienta
  • Najlepszych standardów obsługi Klienta
  • Zasad wywierania wpływu i skutecznej argumentacji
  • Definiowania kluczowych wartości dla Klienta
  • Metod zwiększania satysfakcji Klienta

DZIAŁAM SKUTECZNIEJ – trening

  • Psychologicznego oddziaływania na Klienta
  • Umiejętnego tworzenia pozytywnej relacji z Klientem
  • Definiowania kluczowych wartości dla Klienta
  • Analizowania przewag konkurencyjnych w relacjach z Klientami
  • Motywowanie poprzez rozmowy coachingowe i oceniające
  • Udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej
  • Identyfikacja luk kompetencyjnych i potrzeb rozwojowych pracowników

CHCĘ OSIĄGAĆ – postawa

  • Osobistej odpowiedzialności za rolę własnego zaangażowania w budowaniu satysfakcjonujących relacji z Klientem
  • Odpowiedzialności za kreowanie pozytywnego wizerunku własnego i firmy
  • Gotowości do zwiększania umiejętności pracowników
  • Spostrzegania wpływu własnego nastawienia na jakość kontaktów z Klientami pracowników
  • Wzmocnienia motywacji do pracy nad sobą i rozwijania umiejętności zawodowych
Program
    1. Zarządzanie obsługą Klienta
        • Rola i miejsce obsługi Klienta
        • Strefa zysku – na czym zależy Klientom najbardziej?
        • Najlepsze standardy w obsłudze Klienta
        • Klient – analiza poziomu współpracy i komunikacji
    2. Strategia relacji z Klientami
        • Oczekiwania współczesnego Klienta – jakie są i od czego zależą?
        • Analiza procesu zakupu od strony Klienta – jawne i ukryte motywy zakupu
        • Budowanie przewagi konkurencyjnej w obsłudze Klienta
        • Definiowanie kluczowych wartości dla Klienta
        • Analiza przewag konkurencyjnych w relacjach z Klientami
    3. Metody zwiększania satysfakcji Klienta
        • Up-selling i cross-selling – metody bezkosztowego zwiększania poziomu zamówień
        • Profesjonalna obsługa Klienta – kształtowanie postaw
          • Pro-aktywność
          • Asertywność
          • Odpowiedzialność
        • Reklamacja jako sukces współpracy!
    4. Trudne sytuacje w obsłudze Klienta
        • Przygotowanie zespołu do trudnych rozmów z Klientami
        • Budowanie pozytywnego nastawienia do obiekcji Klientów i reklamacji
        • Modele obniżania poziomu negatywnych emocji
    5. Coaching i motywacja w obsłudze Klienta
        • Doskonalenie umiejętności pracowników
        • Motywowanie poprzez rozmowy coachingowe i oceniające
        • Udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej
        • Identyfikacja luk kompetencyjnych i potrzeb rozwojowych pracowników
Czas trwania
2 dni szkoleniowe
Koszt
1470 PLN + VAT
Metoda prowadzenia
Szkolenie jest prowadzone metodami aktywnymi z wykorzystaniem dynamiki grupy. Klasyczny wykład zastępowany jest w miarę możliwości dyskusją lub rozmową kierowaną, z wykorzystaniem przypadków z bogatego doświadczenia trenerów. Podstawowe metody szkolenia to: wykład, instruktaż, pokaz, prezentacje multimedialne, ćwiczenia, samodzielna praca. Szkolenie prowadzone jest w taki sposób, aby maksymalnie wyuczyć praktycznych umiejętności, możliwych do natychmiastowego zastosowania.
Wersja e-learningowa
Brak.
Do pobrania

Subskrybuj nasz Newsletter

Otrzymasz dostęp do darmowych materiałów szkoleniowych
i nie przegapisz żadnej z istotnych naszych inicjatyw.