Zaproszenie do udziału w szkoleniu

“Zarządzanie emocjami”

Cel szkolenia

Nasz racjonalizm działania często kończy się tam, gdzie do głosu dochodzą nieco mniej racjonalne emocje. W zarządzaniu sobą nie chodzi rzecz jasna o to, aby tych nieracjonalnych emocji się pozbyć, ale by twórczo i w służbie racjonalnych działań wykorzystać potencjał energii, który w nich się zawsze kryje.

 

Celem szkolenia jest zaprezentowanie oraz wykształcenie w uczestnikach umiejętności skutecznego posługiwania się narzędziami zarządzania emocjami.

Uczestnicy

Szkolenie adresowane jest do:

  • kadry kierowniczej wszystkich szczebli zarządzania
  • kadry zarządzającej zasobami ludzkimi
  • specjalistów ds. personalnych osób odpowiedzialnych w firmie za utrzymywanie prawidłowych relacji interpersonalnych
  • team leaderów
  • konsultantów
  • wdrożeniowieców
  • testerów
  • wszystkich osób zainteresowanych problematyką lobbingu

Korzyści z udziału w szkoleniu

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą:

  • rozumieli mechanizmy powstawania różnych emocji
  • potrafili skutecznie wpływać na własne stany emocjonalne
  • potrafili rozpoznawać i pokonywać niekorzystne wzorce własnych zachowań
  • potrafili bronić się przed postawą bezradności
  • potrafili rozwijać i skutecznie wykorzystywać intuicję w działalności biznesowej

Program

  1. Wprowadzenie do świata emocji i inteligencji emocjonalnej:
      • mechanizmy powstawania uczuć i emocji
      • emocje “pozytywne” i “negatywne” i ich wpływ na tworzenie się relacji między ludźmi
      • nauka języka emocji
  2. Przejęcie kontroli nad emocjami i uczuciami:
      • co to jest stres?
      • na co mamy wpływ, a co jest wrodzone w ramach naszej wrażliwości na bodźce?
      • techniki ułatwiające dokonanie zmiany uczuć i emocji
  3. Wpływ emocji na poziom skuteczności i satysfakcji z życia:
      • wykorzystanie poczucia koherencji w zarządzaniu emocjami
      • optymizm i pesymizm, jako strategie mające wpływ na emocje i osiągnięcia w życiu
      • system przekonań a nawykowe reakcje i najczęściej odczuwane emocje
      • metody eliminacji niekorzystnych wzorców zachowań
      • techniki zmiany osłabiających przekonań
      • jak się bronić przed wyuczoną bezradnością w życiu zawodowym i prywatnym?
  4. Praktyczna intuicja – narzędzie nowoczesnego biznesu:
      • intuicja, jako jedna z kompetencji inteligencji emocjonalnej (EQ)
      • rodzaje intuicji
      • przykłady zastosowania z sukcesem intuicji w praktyce biznesu
      • metody i techniki rozwoju intuicji

Czas trwania

2 dni szkoleniowe

Koszt

1270 PLN + VAT

Metoda prowadzenia

Szkolenie jest prowadzone metodami aktywnymi z wykorzystaniem dynamiki grupy. Klasyczny wykład zastępowany jest w miarę możliwości dyskusją lub rozmową kierowaną, z wykorzystaniem przypadków z bogatego doświadczenia trenerów. Podstawowe metody szkolenia to: wykład, instruktaż, pokaz, prezentacje multimedialne, ćwiczenia, samodzielna praca. Szkolenie prowadzone jest w taki sposób, aby maksymalnie wyuczyć praktycznych umiejętności, możliwych do natychmiastowego zastosowania.

Wersja e-learningowa

Brak.

Do pobrania

Subskrybuj nasz Newsletter

Otrzymasz dostęp do darmowych materiałów szkoleniowych
i nie przegapisz żadnej z istotnych naszych inicjatyw.