Zaproszenie do udziału w szkoleniu

“Nowoczesne usługi telekomunikacyjne”

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z definicjami, istotą, specyfikacją oraz zasadami korzystania z usług telekomunikacyjnych oferowanych przez operatorów sieci telekomunikacyjnych, jak również zapoznanie z uwarunkowaniami technicznymi realizacji usług telekomunikacyjnych.

Uczestnicy

Szkolenie adresowane jest do:

  • pracowników pracujących w Biurach Obsługi Klienta – zajmujący się sprzedażą usług telekomunikacyjnych,
  • pracowników, którzy chcą się przekwalifikować lub podnieść swoją wiedzę w zakresie współczesnych usług telekomunikacyjnych,
  • małych i średnich przedsiębiorców,
  • kadry zarządzającej przedsiębiorstwami,
  • specjalistów ds. aktywizacji zawodowej,
  • osób planujących otwarcie własnych mikroprzedsiębiorstw,
  • handlowców przedsiębiorstw i sklepów branży elektronicznej,
  • wszystkich osób zainteresowanych współczesnymi usługami telekomunikacyjnymi.

Korzyści z udziału w szkoleniu

Uczestnicy szkolenia posiądą wiedzę i umiejętności w zakresie:

    • Podstawowych pojęć i definicji telekomunikacyjnych,
    • Istoty, cech oraz sposobu realizacji
      • podstawowej usługi telefonicznej (POTS),
      • usług sieci zintegrowanej (ISDN),
      • usług teleinformatycznych,
      • usług sieci inteligentnej (IN)),
      • usług multimedialnych,
      • usług sieci następnej generacji (NGN)
      • dostępu abonenckiego.

Program

    1. Definicje, charakterystyka i specyfikacja usług telekomunikacyjnych,
    2. Podstawowa usługa telefoniczna, istota, cechy, realizacja,
    3. Usługi sieci zintegrowanej,
    4. Usługi teleinformatyczne i dostęp abonencki do tych usług,
    5. Usługi sieci inteligentnej,
    6. Usługi multimedialne,
    7. Uwarunkowania techniczne realizacji usług telekomunikacyjnych.

Czas trwania

2 dni szkoleniowe

Koszt

2130 PLN + VAT

Metoda prowadzenia

Szkolenie jest prowadzone metodami aktywnymi z wykorzystaniem dynamiki grupy. Klasyczny wykład zastępowany jest w miarę możliwości dyskusją lub rozmową kierowaną, z wykorzystaniem przypadków z bogatego doświadczenia trenerów. Podstawowe metody szkolenia to: wykład, instruktaż, pokaz, prezentacje multimedialne, ćwiczenia, samodzielna praca. Szkolenie prowadzone jest w taki sposób, aby maksymalnie wyuczyć praktycznych umiejętności, możliwych do natychmiastowego zastosowania.

Wersja e-learningowa

Do pobrania

Planowane realizacje