“Jak przekształcić trudnego klienta
w sprzymierzeńca Twojego biznesu?”
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest wykształcenie w uczestnikach umiejętności efektywnego radzenia sobie z przypadkami tzw. “trudnych klientów”.
Uczestnicy
- Menadżerów sprzedaży
- Handlowców
- Osób odpowiedzialnych za kontakt z klientami
Korzyści z udziału w szkoleniu
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:
- Określić i zastosować właściwy sposób komunikacji z trudnym klientem
- Prawidłowo odczytać komunikaty werbalne i niewerbalne przekazywane przez klienta
- Skutecznie i w sposób miły dla odbiorcy prowadzić rozmowę telefoniczną oraz “twarzą w twarz”
Program
- Indywidualny styl rozwiązywania konfliktów a zrozumienie komunikatu w przypadku “trudnego klienta”
- Tajniki udanej komunikacji
- Zasady interpretacji komunikatów niewerbalnych
- Obsługa klienta instytucjonalnego
- Rodzaje trudnych klientów
- Skąd się biorą trudni klienci (profilaktyka)
- Podstawowe narzędzia efektywnej rozmowy z klientem
- Etykieta telefoniczna (test grzeczności telefonicznej)
- Trudne sytuacje i relacje międzyludzkie– studia przypadków i modelowanie wzorcowych rozmów
- Asertywny pracownik (asertywna komunikacja i wypracowywanie hierarchii potrzeb zawodowych)
- Pracownik a sytuacja trudna (warsztaty z użyciem kamery oraz ćwiczeniami praktycznymi)
- Ćwiczenie dobierania sposobu argumentowania do Klienta
Czas trwania
Koszt
700 PLN + VAT
Metoda prowadzenia
Szkolenie jest prowadzone metodami aktywnymi z wykorzystaniem dynamiki grupy. Klasyczny wykład zastępowany jest w miarę możliwości dyskusją lub rozmową kierowaną, z wykorzystaniem przypadków z bogatego doświadczenia trenerów. Podstawowe metody szkolenia to: wykład, instruktaż, pokaz, prezentacje multimedialne, ćwiczenia, samodzielna praca. Szkolenie prowadzone jest w taki sposób, aby maksymalnie wyuczyć praktycznych umiejętności, możliwych do natychmiastowego zastosowania.
Wersja e-learningowa
Do pobrania
Pobierz: Formularz zgłoszeniowy »
Subskrybuj nasz Newsletter
Otrzymasz dostęp do darmowych materiałów szkoleniowych
i nie przegapisz żadnej z istotnych naszych inicjatyw.