Zaproszenie do udziału w szkoleniu

“Jak przekształcić trudnego klienta
w sprzymierzeńca Twojego biznesu?”

Cel szkolenia

Trudny klient rzadko kiedy w swoich własnych oczach wygląda na trudnego. Sztuka więc polega na tym, by spojrzeć na niego… jego oczami.

 

Celem szkolenia jest wykształcenie w uczestnikach umiejętności efektywnego radzenia sobie z przypadkami tzw. “trudnych klientów”.

Uczestnicy

Szkolenie adresowane jest do:

  • Menadżerów sprzedaży
  • Handlowców
  • Osób odpowiedzialnych za kontakt z klientami

Korzyści z udziału w szkoleniu

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:

  • Określić i zastosować właściwy sposób komunikacji z trudnym klientem
  • Prawidłowo odczytać komunikaty werbalne i niewerbalne przekazywane przez klienta
  • Skutecznie i w sposób miły dla odbiorcy prowadzić rozmowę telefoniczną oraz “twarzą w twarz”

Program

    1. Indywidualny styl rozwiązywania konfliktów a zrozumienie komunikatu w przypadku “trudnego klienta”
    2. Tajniki udanej komunikacji
    3. Zasady interpretacji komunikatów niewerbalnych
    4. Obsługa klienta instytucjonalnego
    5. Rodzaje trudnych klientów
    6. Skąd się biorą trudni klienci (profilaktyka)
    7. Podstawowe narzędzia efektywnej rozmowy z klientem
    8. Etykieta telefoniczna (test grzeczności telefonicznej)
    9. Trudne sytuacje i relacje międzyludzkie– studia przypadków i modelowanie wzorcowych rozmów
    10. Asertywny pracownik (asertywna komunikacja i wypracowywanie hierarchii potrzeb zawodowych)
    11. Pracownik a sytuacja trudna (warsztaty z użyciem kamery oraz ćwiczeniami praktycznymi)
    12. Ćwiczenie dobierania sposobu argumentowania do Klienta

Czas trwania

1 dzień szkoleniowy

Koszt

700 PLN + VAT

Metoda prowadzenia

Szkolenie jest prowadzone metodami aktywnymi z wykorzystaniem dynamiki grupy. Klasyczny wykład zastępowany jest w miarę możliwości dyskusją lub rozmową kierowaną, z wykorzystaniem przypadków z bogatego doświadczenia trenerów. Podstawowe metody szkolenia to: wykład, instruktaż, pokaz, prezentacje multimedialne, ćwiczenia, samodzielna praca. Szkolenie prowadzone jest w taki sposób, aby maksymalnie wyuczyć praktycznych umiejętności, możliwych do natychmiastowego zastosowania.

Wersja e-learningowa

Brak.

Do pobrania

Subskrybuj nasz Newsletter

Otrzymasz dostęp do darmowych materiałów szkoleniowych
i nie przegapisz żadnej z istotnych naszych inicjatyw.