Zaproszenie do udziału w szkoleniu

„Sukces w prezentacji”

Cel szkolenia

Pierwsze 30 sekund niejednokrotnie rozstrzyga o przyszłości kolejnych trzydziestu.. milionów.

 

Pewność siebie, doskonałe przygotowanie i gwarancja sukcesu – tak chciałby o swojej prezentacji myśleć każdy, kto za chwilę wystąpi przed gronem ludzi. Jednak większości ludzi brakuje zimnej krwi i zaufania do siebie, a chcieliby wiedzieć, jak mówić, jak zainteresować słuchaczy i co zrobić, żeby naprawdę przekonać tych, którzy biorą udział w spotkaniu.

To powoduje, że większość osób przekonanych jest, że nie potrafi przeprowadzić skutecznej prezentacji.

A przecież wystarczyłaby tylko właściwa wiedza i trening umiejętności.

Podczas zajęć warsztatowych uczestnicy dowiedzą się:

  • Co zrobić, aby prezentacja była ciekawa i angażowała klienta?
  • Jak korzystać z psychologii autorytetu?
  • Jak przygotować się psychicznie do prezentacji?
  • W jaki sposób nawiązać kontakt z uczestnikami prezentacji?
  • Jakich błędów podczas robienia prezentacji unikać?
  • Jak nawiązać dobre relacje z osobami uczestniczącymi w prezentacji?
  • Jakie jest idealne środowisko sprzyjające prowadzeniu prezentacji?
  • Jak stworzyć skuteczną prezentację biznesową, która pozwoli przekonać potencjalnych Klientów do zakupu?
  • Jak radzić sobie z problemami, które pojawiają się podczas prezentacji?

Uczestnicy

Szkolenie adresowane jest do kadry zarządzającej, sprzedawców, przedsiębiorców, osób szukających nowej pracy.

 

Korzyści z udziału w szkoleniu

    WIEM WIĘCEJ – znajomość

    • Określania właściwych celów prezentacji sprzedażowych
    • Planowania i przygotowania się do prezentacji
    • Tworzenia autowizerunku profesjonalisty
    • Doboru treści i formy komunikatów odpowiednio do sytuacji
    • Prowadzenia skutecznej komunikacji z odbiorcami
    • Stosowania argumentacji i komunikatów asertywnych

    DZIAŁAM SKUTECZNIEJ – trening

    • Stosowania skutecznych struktur prezentacyjnych
    • Posługiwania się mową niewerbalną podczas prezentacji
    • Umiejętności mówienia – profesjonalny język, dykcja, głos.
    • Posługiwania się technikami wywierania wpływu.
    • Stosowania technik argumentacji i odpowiadania na pytania.
    • Kontrolowania własnych emocji

    CHCĘ OSIĄGAĆ – postawa

    • Pewności siebie i zaufania do własnych umiejętności
    • Odpowiedzialności za kreowanie wizerunku osobistego i zawodowego
    • Gotowości stosowania poznanych technik
    • Autoanalizy swoich prezentacji handlowych

Program

    1. PREZENTACJA – podsycanie pragnienia
        • SMART – określenie celów prezentacji
        • Schemat prezentacji handlowej
        • Krzywa Ebbinghausa – poziom percepcji i zapamiętywania w przygotowaniu i prowadzeniu prezentacji
        • METAPROGRAMY – analiza słuchaczy i dobór argumentacji
        • Prezentacja informacyjna i perswazyjna
        • Cialdini i Hogan – mistrzowie perswazji
    2. STRATEGIE PREZENTACJI – pierwsze 5 minut w grze o wszystko
        • Prezentacja, jako proces komunikacji
        • Najlepsze praktyki prezentacyjne
        • Najczęściej popełniane błędy
        • Sytuacje kryzysowe
    3. PROWADZENIE PREZENTACJI – krok po kroku do sukcesu
        • Czas w prezentacji
        • Style zachowań w czasie prezentacji
        • Interakcje ze słuchaczami
        • Styl i sposób mówienia
        • Postawa, mimika, gesty
        • Korzystanie z pomocy wizualnych
        • Rozpoznawanie postaw uczestników
        • Odpowiadanie na trudne pytania
        • Erystyka – sztuka dyskutowania
        • Stosowanie demonstracji
        • Mind map – koncepcja symbolicznego zapisu treści prezentacji
    4. AUTOPREZENTACJA – mistrzostwo wizerunku
        • Własny wizerunek
        • Rola wizerunku w życiu zawodowym i publicznym
        • Kreowanie wizerunku zawodowego
        • Autodiagnoza stylu
        • Budowanie wizerunku kolorem i stylem – Komunikacja pozawerbalna
        • Budowanie wizerunku głosem – Komunikacja wokalna
        • Budowanie wizerunku słowami – komunikacja werbalna
    5. DIAMENTOWY BLASK – w dążeniu do doskonałości
        • Feedback
        • Asertywność
        • Trema
        • Humor

Czas trwania

2 dni szkoleniowe

Koszt

1470 PLN + VAT

Metoda prowadzenia

Szkolenie jest prowadzone metodami aktywnymi z wykorzystaniem dynamiki grupy. Klasyczny wykład zastępowany jest w miarę możliwości dyskusją lub rozmową kierowaną, z wykorzystaniem przypadków z bogatego doświadczenia trenerów. Podstawowe metody szkolenia to: wykład, instruktaż, pokaz, prezentacje multimedialne, ćwiczenia, samodzielna praca. Szkolenie prowadzone jest w taki sposób, aby maksymalnie wyuczyć praktycznych umiejętności, możliwych do natychmiastowego zastosowania.

Wersja e-learningowa

Brak.

Do pobrania

Planowane realizacje

Subskrybuj nasz Newsletter

Otrzymasz dostęp do darmowych materiałów szkoleniowych
i nie przegapisz żadnej z istotnych naszych inicjatyw.